Det kan komma tiotusen, det kan komma hundratusen..

..love is in the air. Ett berlinskt jättejippo efter det andra. Loveparade är som studentorkesterfestivalen fast med tekno istället för bleckblås och betydligt mer lättklätt. På tunnelbanan sitter två storvuxna män i läderattiraljer. Ett gäng likasinnade blinkar, visslar, flirtar med den ene, varpå partnern reagerar starkt och omanligt. Han biter sig i underläppen och visst har han tårar i ögonen! Hårdmjuk på bästa nilecityvis. Det går rakt in i hjärtat.

Jag har tagit söndagsmorgonledigt mitt i tentastressen. Pillar Kürbiskerne från locket på mitt färska brötchen, snabbkaffekoppen ryker, liksom DN på nätet. Storstadssommarmorgon. Och lycka.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej! Jag är Johan!
Tycker ni gör ett jättebra jobb och jag uppskattar det jättemycket! Tack för allt stöd.
Jag hade en kämpig period ett tag, men nu är allt bra! Tack vare er, må gud vara med er.
Tack igen. MVH Johan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback