Bara roligt i bullerbyn

God fortsättning!

Tack för alla inlägg; känns som jag borde öka skrivfrekvensen för att matcha er : )

Vad har då hänt sen sist? Jag ha flyttat efter att ha känt mig lite ensam hemma. Tror att det lätt kan bli så om man bor med folk som jobbar 24 timmar om dygnet. Nu bor jag mitt i stan i en stor mysig lägenhet med sälenstugakänsla och fem rumskamrater. Kommer dock att sakna Kais kick-start-my-heart-väckarklockasignal varje morgon vid sju.

Annars har jag precis dealat till mig ett par Völkl Mantra för 600 med bindning vilket känns bra både i magen och för plånboken. Visste väl att man kan komma långt om man bjuder på nattkebab..

Jobbet känns jättekul, men det har blivit en del extra på sistone eftersom vår allt-i-allo Rikke bröt stortån på nyårsafton av att försöka rädda en tappad champagneflaska med foten.. När det riktiga schemat väl kommer igång kommer jag kunna åka skidor sex dagar i veckan.

Jepp.








Kommentarer
Postat av: Pappa Uwe

Harligt att du kommit igang med allt, och dessutom har du nu full utrustning. Vi ar kvar i Nerja, aker hem imorgon. Igar var vi och akte skidor, sierra nevada, sol hela dagen.. 3000 m hojd... svart att andas.. och allt annat som hor till.
Puss

2006-01-05 @ 12:17:16
Postat av: Christian

Tja Bettan! Kul att läsa att du verkar ha det bra. Skidor 6 dagar i veckan, jo ja tackar ja, i Bryssel finns det inte en skidback så långt ögat når... och jut därför tänkte jag slänga ut frågan om du tar emot besök framåt mitten/slutet av mars? Drar till UK i 8 veckor nu, men efter det vore det schysst att ta kärran och rulla ner över en lite förlängd helg! Ha det bäst!

2006-01-07 @ 10:45:10
Postat av: Niklas

haft långhelg i Närke sen torsdags! var faktiskt på Karlsgatan oxå för att lämna lite post men det var ingen hemma tyvärr.. Ringer dig imorn när jag kommer hem igen!

2006-01-08 @ 00:52:36
Postat av: Mamma

Varför männen kissar stående...


När Gud hade skapat Adam och Eva, hade han två saker kvar som han tänkte ge till dem. Gud sa:

- Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att kissa stående... Adam avbröt: - Jag, jag vill ha den, det skulle vara riktigt kul, livet skulle vara mycket lättare och roligare! Gud tittade på Eva som nickade och sa:

- Varför inte, det är inte så nödvändigt för mig.

Så Gud gav Adam den här gåvan. Adam skrek av glädje, hoppade upp och kissade runtom, skvättande på väggarna och sprang till stranden och kissade och beundrade mönster han gjorde i sanden. Gud och Eva tittade på Adams glädje och Eva frågade Gud:

- Och den andre saken som Du skulle ge bort som gåva?

Gud svarade suckande:

- Hjärnan Eva, hjärnan.


SKICKA DETTA MAIL TILL EN INTELLIGENT KVINNA SÅ ATT HON FÅR NÅGOT ATT

LE ÅT IDAG, OCH TILL DE MÄN SOM DU TROR KAN HANTERA VERKLIGHETEN!

2006-01-15 @ 13:13:34
Postat av: Ebbaslebba

Hej vännen,

efter att ha nöjt mig med mammas snigelmodem i en månad har jag nu åter nått linkan och just uppdaterat mig på ditt äventyr! Dig verkar det minsann inte gå någon nåd på :) Sex dagar skidor i veckan... hur går det med tallrikarna och silverbesticken då?

Själv fick jag nöja mig med Sälenbackarna i några dagar... Såg att chrille funderar på att komma ner, det skulle ju jag oxå vilja... i mitten av april kring påsk och omtenta-p kanske??

Bamsekram Ebba

2006-01-15 @ 20:59:42
Postat av: Emelie

Står ju att man skall kommentera inlägg, så visst. Hörrööö! Lite sent med "God fortsättning" va...
Ser ju ut som tiden står still i Chaaaamonix!
Gem mig ett N. N! Ge mig ett Y. Y! Ge mig ett A. A! Ge mig ett I. I! Ge mig ett N. N! Ge mig ett L. L! Ge mig ett Ä. Ä! Ge mig ett G. G! Ge mig ett G igen. G! Vad blir det?!
NYA INLÄGG!!! Jag hörde inte, Vad blir det?! NYA INLÄGG!!!!! Såh!
Kraaam kraaaam!

2006-01-18 @ 16:07:44
Postat av: Kristoffer

Jag gillar att du har bland dina länkar Hackmans hemsida :D.
Jag hoppas att du har det bra, men nu missar du IFP:n. Den är nog mycket roligare än att åka skidor ;)

2006-01-18 @ 20:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback