Det var ingen vanlig dag..

.. min födelsedag!

födelsedag

Här sitter jag, fotogenic och champagnefryntlig som aldrig förr. Tyvärr är denna en av de få bilder jag har från årets bästa restaurangbesök. Min kamera låg i denna stund under ett bord på hotellbaren Chambre 9 där jag lämnat den efter den obligatoriska bordsdansen på afterskin. Det är jag dock lyckligt oventades om på bilden, och kameran kom tillbaka hel men lite trött dagen efter. Ingen skada skedd alltså.

Tack för bubblet Ted, för alla under-bältet-skämt Jocke, för pyjamasmassagen Viktor (blusen är lagad), för gitarrserenaden Fredrik och för en alldeles underbar dag till er alla!

Kommentarer
Postat av: Mürarn

det är nästan att han fått in det numera klassiska chrillegreppet där ser jag! men annars ser det bra ut, vi gillar det vi ser och hör nere från les montagnes!! inte då för att det Klassiska skulle vara diekt dåligt..

2006-02-19 @ 01:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback